Please wait...
HomeForumInternationalPolishTask Alert!
Topic Rating:

Jump to
Members LoungeYour StatsSuccess StoriesPayment ProofsMember IntroductionGeneral TalkForo en EspañolCharla GeneralSoporte General y PagosInternationalPortugueseItalianFrenchGermanNederlandsGreekHindiUrduBengaliFilipinoIndonesianMalayArabicRomanianTurkishRussianBulgarianHungarianPolishEx-Yugoslavia
Task Alert!

#1381 by pogodny » Sun Oct 04, 2015 02:39

To teraz jest tylko czasowo otwierany? Ale się pozmieniało... Oczywiście cakeisalie dzięki wielkie za odpowiedź. Widzę, że trzymasz niezłą średnią tasków w top miesiąca 8-)
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1382 by cakeisalie » Sun Oct 04, 2015 05:13

i to sie jeszcze zmienia co tydzien/dwa... raz startuje o 10 raz o 22, jutro tez powinno byc nowe ID...

aha i dobrze jest poczekac 20sec przed submit... pozmieniali cos z czasem i jak za szybko bedziesz robic to ci sie pojawi "you've completed all your work" (zdarzylo mi sie tak dwa razy raz po 16 a raz po 50) a tak mozna pracowac do nastepnego ID...

widac bardzo mi sie nudzi ;)



nowe ID 785116
Last edited by cakeisalie » Sun Oct 04, 2015 05:36 » edited 1 time in total
cakeisalie
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
675
Member Since16 Mar 2015
Last Visit1 Apr 2019
Likes Given292
Likes Received586/269

#1383 by pogodny » Sun Oct 04, 2015 06:41

Tak, ten nowy sobie dodałem do zakładek, jak się pojawił - za to ten z datami w ogóle się nie łapie - może też odświeżyli? Czy on z kolei jest czynny w jeszcze innych godzinach? :D Spojrzałem ostatnie tygodnie w top10 i widzę systematycznie się tam pojawiasz - najczęściej miejsca 4-8. Nie masz w planach kiedyś ich ograć?
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1384 by cakeisalie » Sun Oct 04, 2015 07:03

ten z datami jest caly czas ale pojawia sie kilkanascie w ciagu dnia (przynjamniej dla mnie) po prostu mam go caly czas na autorefreshu...

bo nie chce mi sie za bardzo robic taskow ktore sa za pol centa zeby wskoczyc wyzej ;) generalnie to skupiam sie bardziej na dobrze platnych w stylu "Identify Violent Or Sexual Content In Short Videos " (ten pojawia sie co 4 dni z limitem 129 za 0,10$ i przewaznie strone robie w 2 min) oczywiscie najpierw bylo z 4-5 expelled, ale ostatnie 4 IDs wskoczylo ladnie...

niektore taski ktore sie pokazuja mam juz zmaxowane od dwoch miesiecy i nie daja nic nowego (np te od znajdownia linkow + tel, albo te z paragonami) czasami sie zdaze ze obleje quiz w jakims tygodniowym tasku i juz wtedy mozna byc nawet 200 na minusie (ahhh ta rutyna) ;)
+ niektorzy siedza po kilkanascie godzin... a ja czasami po prostu lubie isc pograc ;)
cakeisalie
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
675
Member Since16 Mar 2015
Last Visit1 Apr 2019
Likes Given292
Likes Received586/269

#1385 by cleopatraaa » Sun Oct 04, 2015 12:41

czyli taksy pojawiają sie tylko o pewnych godzinach i znikają? Nie wiem moze to głupie pytanie jakoś nie umie na nie trafić :(
cleopatraaa
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
13
Member Since4 Sep 2015
Last Visit9 Aug 2016
Likes Given0
Likes Received0
Balance$0.00
Earned$87.47
Referrals0
Tasks305
Offers160

#1386 by cleopatraaa » Sun Oct 04, 2015 12:41

Dzisiaj pojawiło mi sie to: Want to move up from Level 0 to Level 1? Take the CrowdFlower Entrance Exam here. od 2h robie taksy , czy ktos wie ile ich trzeba zrobic na 1 lev?
cleopatraaa
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
13
Member Since4 Sep 2015
Last Visit9 Aug 2016
Likes Given0
Likes Received0
Balance$0.00
Earned$87.47
Referrals0
Tasks305
Offers160

#1387 by pogodny » Mon Oct 05, 2015 02:16

cleopatraaa wrote: Dzisiaj pojawiło mi sie to: Want to move up from Level 0 to Level 1? Take the CrowdFlower Entrance Exam here. od 2h robie taksy , czy ktos wie ile ich trzeba zrobic na 1 lev?

O ile pamiętam, to nikt nie wie, ile trzeba zrobić zadań, żeby mieć 1 level. Tego nawet ci z CF Ci nie powiedzą. Po prostu trzeba zrobić jak najwięcej typów, na wysokim procencie nieomylności, a oni wtedy może łaskawie go przydzielą.
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1388 by pogodny » Mon Oct 05, 2015 02:26

cakeisalie wrote: ten z datami jest caly czas ale pojawia sie kilkanascie w ciagu dnia (przynjamniej dla mnie) po prostu mam go caly czas na autorefreshu...

bo nie chce mi sie za bardzo robic taskow ktore sa za pol centa zeby wskoczyc wyzej ;) generalnie to skupiam sie bardziej na dobrze platnych w stylu "Identify Violent Or Sexual Content In Short Videos " (ten pojawia sie co 4 dni z limitem 129 za 0,10$ i przewaznie strone robie w 2 min) oczywiscie najpierw bylo z 4-5 expelled, ale ostatnie 4 IDs wskoczylo ladnie...

niektore taski ktore sie pokazuja mam juz zmaxowane od dwoch miesiecy i nie daja nic nowego (np te od znajdownia linkow + tel, albo te z paragonami) czasami sie zdaze ze obleje quiz w jakims tygodniowym tasku i juz wtedy mozna byc nawet 200 na minusie (ahhh ta rutyna) ;)
+ niektorzy siedza po kilkanascie godzin... a ja czasami po prostu lubie isc pograc ;)

Znam to, wszędzie niskie limity albo zadania, które się ukończyło tygodnie/miesiące temu - właśnie dlatego straciłem zapał do tasków. Mimo tej nędzy i tak nieźle ciągniesz, wychodzi jakiś tysiąc zadań tygodniowo - to jeszcze nie jest tak tragicznie. A w co grasz? Jakieś MMO?

I jeszcze mała edycja - ten drugi ID , który podałeś, to jest do taska z adresami, a nie od trunków :D W sumie też może być, nie jest najgorszy. 8-)
Last edited by pogodny » Mon Oct 05, 2015 04:04 » edited 1 time in total
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1389 by cakeisalie » Mon Oct 05, 2015 04:32

ohh kurde z datami to ten 782573 (za duzo taskow na autorefreshu :P) generalnie jest duzo tygodniowych taskow ktore sa calkiem ok...

ostatnio lubie robic "Identify Violent Or Sexual Content In Short Videos " nowe ID pojawia sie co 4 dni (nowe bedzie jutro) limit to 129... wiec 12$

tez ostatnio "[Easy Job. Increased Pay.] Tell Us What Do People Think About Artificial Sweeteners?" limit moj byl 38 za 0,21$ (naprawde sie dosc szybko go robi nawet jak jest duzo zaznaczania)

"Deal Search Results Relevance" ten pojawia sie zawsze kole 22:10 (naszego czasu)

"cluster unity" i "precision check" w tych normalnie mam zawsze 90-100% (niestety w tym tyg uwalilam ten drugi i przepadlo kole 100 zadan)... czasami lapie ten z linkedinem co jest za jednego centa (limit to 300 i sie robi go dosc szybko)

na kompie to gram wow, lol, d3, sc2 ;)

wieksze w stylu wiedzmin to na ps3/ps4 :)
cakeisalie
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
675
Member Since16 Mar 2015
Last Visit1 Apr 2019
Likes Given292
Likes Received586/269

#1390 by pogodny » Mon Oct 05, 2015 08:12

Ok, dodałem to ID , zobaczymy co tym razem się złapie :D Dobrze, że mi podajesz tyle info, bo sam by to kilka dni pewnie ogarniał. Czyli jednak bywają zadania z sensownymi limitami i za przyzwoitą ilość centów - bo jak widzę ten z YT za centa , to mi ręce opadają. Kiedyś identyczny był za 8-14c.
Ten z video to kiedyś widziałem, ale po odpaleniu okazywało się, że niektóre filmiki trwały po pół godziny, a inne bywały po arabsku, więc nawet nie próbowałem robić. Teraz są możliwsze?
Tak w ogóle to wypłaty teraz są w środy, tak?

Z gier to widzę, że samą klasykę zasuwasz- nie kojarzę tylko skrótu sc2 , bo d3 to pewnie Diablo. :D Ja to nawet jeszcze w Wieśka jeszcze nie zagrałem. Muszę zacząć odrabiać zaległości, bo ostatnie co męczyłem to Skyrim i Mass Effect :D
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1391 by cakeisalie » Mon Oct 05, 2015 08:30

785171 ten jest zacny... a ten z wyborem jezyka to pol centowka... wiec na razie go olewam :roll:

ale nie musisz ogladac calego video... ja robie jedna strone gora w 2 min wiekszosc to jakies tv dramy (safe)... trzeba tylko uwazac na porn, bijatyki (explit) motywy religijne (moderete) (to zawsze widc tych brodatych np albo jakies chrzescijanskie) i jakies z bronia (bo to zawsze moderate)... ale to czasami widac nawet bez odpalania filmiku... duzo filmikow z testu sie powtarza... wiec nawet jak oblejesz to pozniej wychwycisz (ten sie nie zalicza do global accuracy wiec nie ma sie czym martwic) a jak cie jakis filmik nie odpala to na 90% jest strong porn...
ja ostatnie 5 IDs z tych filmikow zrobilam po 129 stron...

starcraft ;)

na kompie gram tylko w to co nie ma na konsoli... albo jakies hearosi... itp ;)

a tak to w wiekszosc nowosci na konsoli... ostatnio na ps3 przechodzilam jeszcze raz cala trylogie ME tez... w3 tez jeszcze nie ruszylam... zaleglosci tez mam... jeszcze wlasnie na ps3... nie mowiac o nowosciach na ps4 :D
cakeisalie
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
675
Member Since16 Mar 2015
Last Visit1 Apr 2019
Likes Given292
Likes Received586/269

#1392 by pogodny » Mon Oct 05, 2015 10:12

Nie no, mojemu acc nic nie grozi (96,3%), więc mogę spróbować te videosy, najwyżej expella dostanę :D
A co ile teraz te butle odświeżają? (ignoring) Raz w tygodniu czy częściej?
Dlaczego ME przechodziłaś jeszcze raz? Liczyłaś na lepsze zakończenie?:D
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1393 by cakeisalie » Mon Oct 05, 2015 10:29

eee no to tym bardziej warto sprobowac... moje accu siedzi na 90% ale ja czesto ryzykuje ;) zreszta jak zaczynalam robic taski w maju to po wbiciu 3 lvl spadlam do 75% i musialam troche nadgonic accu... ale mam zdecydowanie wzrost a nie spadek ;)

raz w tyg daja nowe ID... teraz wpadlo w nd czasami jest w pn... ale jak bedziesz czekac te 20sec to powinienes moc robic do oporu ja teraz mialam jakies 270 i dalej moglam robic tyle ze sie pojawilo nowe ID

pierwszy raz ME przechodzilam na pc facetem.... chcialam sobie zagrac na konsoli... i zaliczyc romans z garrusem 8-) (ba w obu przypadkach moglam wybierac najlepsze zakonczenie ;) ) zreszta fajnie sie gralo w cala trylogie naraz
cakeisalie
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
675
Member Since16 Mar 2015
Last Visit1 Apr 2019
Likes Given292
Likes Received586/269

#1394 by pogodny » Mon Oct 05, 2015 14:57

To słabo, kiedyś dawali 2 razy w tygodniu po 350, ale widzę, że nieźle dziś szalejesz w topie - oby tak dalej, trzymam kciuki :thumbup:
Nie dało się Garrusa wyrwać facetem? Jak przechodziłem kobietą, to i tak na mnie babki leciały :D W ogóle Bioware ciekawe tytuły tworzy - podobno już pracują nad ME4 , ale pewnie będzie to zupełnie nowa historia.
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1395 by pogodny » Tue Oct 06, 2015 01:36

Spróbowałem tego videosa. Błąd nr 1 - video usunięte, ale wg CF ono jest. Błąd nr 2 - gadają politycy po arabsku, nie kumam ani słowa i nie widzę żadnych religijnych przebierańców - daję safe - źle. Błąd nr 3 - macanie piersi na ulicach - daję moderate, okazuje się, że safe :D Błąd nr 4 - dziewczyny gadają i tańczą na scenie, daję safe, a tu jednak moderate.
Generalnie okazuje się, że gadanie czy taniec jest erotyką w przeciwieństwie do macania piersi. I tak oto zakończyła się moja przygoda z tą znamienitą produkcją CF :D
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1396 by cakeisalie » Tue Oct 06, 2015 04:45

pogodny wrote: Spróbowałem tego videosa. Błąd nr 1 - video usunięte, ale wg CF ono jest. Błąd nr 2 - gadają politycy po arabsku, nie kumam ani słowa i nie widzę żadnych religijnych przebierańców - daję safe - źle. Błąd nr 3 - macanie piersi na ulicach - daję moderate, okazuje się, że safe :D Błąd nr 4 - dziewczyny gadają i tańczą na scenie, daję safe, a tu jednak moderate.
Generalnie okazuje się, że gadanie czy taniec jest erotyką w przeciwieństwie do macania piersi. I tak oto zakończyła się moja przygoda z tą znamienitą produkcją CF :D

tak niestety jak video jest usuniete albo go nie ma to trzeba strzelac w 90% to strong (mozna tez prawym i zobaczyc zrodo strony tam powinna byc nazwa filmiku i mozna szukac w necie)... to z macaniem cyckow to jest okropne bo ten jeden filmik raz jest safe ... raz Explicit a raz to wogole ma w violance moderate :P (ale w quiz przewaznie jest safe)

jak sa jakies programy albo tance gdzie lataja w stanikach i wogole to zawsze jest moderate (albo jak masz nawet rysowany obrazek babki w staniku)... a w politycznych albo wiadomosciach czasami jak pokazuja jakies wojenne albo wystarczy ze ktos trzyma bron to juz jest moderate tez...

bijatyki to przewaznie explit... z wypadkami czasami jest dziwnie wiekszosc to moderate... np jak na ulicy samochod potraci motocykl i czlowiek wpadnie pod kola to moderate... ale jak samochod wiedzie w pieszych (nawet jak wstana) to juz jest Explicit

to ktore robiles to jeszcze stare ID... dzis pozniej dadza nowe... wiekszosc tych testow sie powtarza ciagle... czasami te same filmiki w jednym ID sa kilka razy...

ale ja tez uwalilam kilka IDs... teraz kilka ostatnich poszlo gladko... oczywiscie czasami sie trafi blank video albo usuniete... ale 4 ostanie ID przechodzilam na 80-100% accuracy... i jak juz sie przjdzie test to pozniej raczej juz do limitu jest latwo ;)
Last edited by cakeisalie » Tue Oct 06, 2015 09:46 » edited 1 time in total
cakeisalie
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
675
Member Since16 Mar 2015
Last Visit1 Apr 2019
Likes Given292
Likes Received586/269

#1397 by pogodny » Tue Oct 06, 2015 05:54

Serio? Ten z piersiami ma kilka różnych odpowiedzi? No to przecież nie da się na tym nie wyłożyć. :D
Skoro mówisz, że to był jeszcze stary, to zrobię później drugie podejście - może tym razem będzie chociaż 7/10 :D
A tak poza tym, to bywa jeszcze coś stałego za sensowne centy i z ludzkim limitem? Czy szkoda gadać?:D
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1398 by cakeisalie » Tue Oct 06, 2015 06:21

ten z cyckami tak ale przewaznie w tescie jest safe a pozniej explit :P

785171 What Is The Primary Format Of This Youtube Channel? ten sie ma pojawiac co 4 dni tez 0,06$ za strone ja wczoraj zrobilam 149...

jest jeszcze drugi 785170 Help Us Categorize Youtube Channels... ale ten uwalilam po 10 stonie

777912 Deal Search Results Relevance (to ID dalej dziala... odpala sie o 22/22:10 ja jestem na 365 ale dziala dosc krotko kilkanascie minut... czasami duzej)

cluster unity i precision check pojawiaja sie raz na tydzien (oba sa dosc szybkie)... linkedin headline (ten ma limit 300 ale kiepsko platny) ale w tym tyg go nie bylo

ja generalnie nie robie taskow ktore sie dlugo robi... bo mi sie nie chce ;)
nie robie tez tych ktore nie maja quiza bo tam zawsze sporo osob lapie flagi... chyba ze ludzie pisza ze jest safe to wtedy robie

jest jeszcze kilka ale teraz trudno mi sie przekopac przez historie... jak co to napisze pozniej ;P
cakeisalie
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
675
Member Since16 Mar 2015
Last Visit1 Apr 2019
Likes Given292
Likes Received586/269

#1399 by pogodny » Tue Oct 06, 2015 06:50

Spokojnie, nie przekopuj specjalnie historii, pytałem tylko ogólnie - prawdopodobnie i tak ten mój powrót do tasków będzie na krótko ;) Tych z Linkedin nie wspominam najlepiej - ciągle byłem na nich banowany (przez Linkedin a nie przez CF), bo robilem za szybko :D
Wyświetla Ci się może zdjęcie w tasku Four Label Categorization?
Last edited by pogodny » Tue Oct 06, 2015 06:59 » edited 1 time in total
pogodny
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
551
Member Since30 May 2013
Last Visit29 Jan 2016
Likes Given0
Likes Received22/20
Balance$0.00
Earned$3,618.05
Referrals0
Tasks83,759
Offers8

#1400 by cakeisalie » Tue Oct 06, 2015 07:10

jeszcze jakby wiekszosc byla jakos lepiej platna... a tu trzeba jeszcze czekac zeby nie bylo za szybko... czasami nie wiem czego oni sie spodziewaja za tego 0,01$ ;)

taski na dluzsza mete sa meczace i malo platne... zdecydowanie wole clickworkera ale tam znowu jest ich malo (tak to jest jak sie zyje w kraju 3go swiata ;) ) malo ofert tez jest... ale i tak pracuje przy kompie wiec w miedzy czasie cos tam wpada... bedzie na nowego lapka do gafiki takze nie narzekam ;)

"There is no work currently available in this task." nawet przy autorefreshu nie chce mi odpalic go
cakeisalie
Posts
Subscribe to this Member's RSS Feed
Topics Only   Topics & Replies
675
Member Since16 Mar 2015
Last Visit1 Apr 2019
Likes Given292
Likes Received586/269
Return to 'Polish' Forum     Return to the forums index
All times displayed are EST - Server Time: Jul 17, 2019 04:24:45 EST